نکته: داوری
داوری آثار جشنواره مطبوعات را که می کردم چند نکته نظرم را جلب کرد که با اهمیت است.
1-در این دوره روزنامه نگاران شهرستانی بیشتر از گدشته شرکت کرده اند.
2-پیشرفت اندکی را در آثار شهرستانی ها شاهد بودم.
3-آثار روزنامه نگاران مرکز کاهش یافته بود.
4-هیچ پیشرفت محسوسی در آثار مرکز نشینان در مقایسه با شهرستان نذیدم.
5-درکل آثار بسیار ضعیف تر از گذشته بود.
نتیجه می کیرم که فضای سرد حاکم بر مطبوعات درآثار چشنواره محسوس است و شاید اندک پیشرفت کمی و کیفی شهرستان ناشی ازشدت درجه پسرفت در تهران بوده است.
معتقدم باید فکری کرد تا فضای روزنامه نگاری امروز ما بیش از این سرد و خموده نشود.
گرچه علل از نظر من کم و بیش روشن است و معالجه این بیماری در جایی خارچ از حوزه مسؤولیتی ما روزنامه نگاران میسر است ولی من به سهم خودم آماده هر نوع همکاری و حتی فداکاری برای معالجه این بیماری هستم.
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.minowoman.blogfa.com

سلام
هنوز مطالبتو نخوندم ولی پیشنهاد می کنم از رنگ بهتری برای زمینه وبلاگت استفاده کنی.
موفق باشی.
خداحافظ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد