خبر

                                           نوشته های زیبای آقازاده 

محمد آقازاده دوست خوب من به جمع وبلاگ نویسان پیوسته است. آنچه برای من جالب بود حرکت بولدوزر مانند وی در وبلاگ نویسی است. تولیدات آقازاده در وبلاگش بسیار زیاد است و حجم مطالب مثل همیشه چیزی از کیفیت کار او نکاسته است.

آقازاده بسیار شیرین می نویسد و در کار نویسندگی صاحب سبک است.من خودم سبک نگارش او را بسیار دوست دارم و همیشه از نوشته هایش لذت برده ام. البته باید بگویم هر خواننده یی پس از خواندن مطالب آقازاده بلافاصله متوجه پشتوانه غنی فکری و سواد عمیق او که ناشی از مطالعات او است می شود. سمت و سوی نوشته های آقازاده تازگی ها طعمی شبیه بادام تلخ دارد که ازعطر و لطافت آن لذت می بری و دوست داری آن را در دهانت نگهداری. این تلخی ناشی از واکنش آقازاده به جامعه یی است که در آن زنگی می کند و روح حساس او را می آزارد. این ویژگی ها باعث می شود که من آقازاده را دوست بدارم و برایش احترامی عمیق قایل شوم.

امیدوارم او در کارش موفق باشد و جهان به کام ما ایرانیان به گونه یی شیرین شود که شیرینی آن را در نوشته های او بچشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد